loading...

وبلاگ هواداران مرتضی پاشایی

امشب با ما باشید با آهنگ * بُغض*  این آهنگ رو تقدیم میکنم به بنیامین بهادری عزیزم بٌغضم گرفته وقتشه ببارم...... چه بی هوا هوای گریه دارم... امشب با ما باشید با آهنگ * بُغض* 

mohammad بازدید : 1562 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

امشب با ما باشید با آهنگ * بُغض* 

این آهنگ رو تقدیم میکنم به بنیامین بهادری عزیزم

بٌغضم گرفته وقتشه ببارم......

چه بی هوا هوای گریه دارم...

امشب با ما باشید با آهنگ * بُغض* 

این آهنگ رو تقدیم میکنم به بنیامین بهادری عزیزم

بٌغضم گرفته وقتشه ببارم......

چه بی هوا هوای گریه دارم...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی رضا آریان در تاریخ 1393/04/05 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بهترین تراک آلبوم« یکی هست» کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 1,584
  • بازدید سال : 9,566
  • بازدید کلی : 675,173